Update

Det blev en lång cliffhanger! Det finns dock en anledning. Det som jag var så himla säker på för en månad sen är jag inte lika säker på längre. Jag skulle tillbaka till USA och hade börjat titta på att åka tillbaka redan efter jul. Men nu vet jag inte riktigt längre. Jag vill ju åka tillbaka mer än någonting annat men jag vet inte om jag vågar nu när det gick så fel förra gången. Jag har dock kommit fram till att det är klart att jag gör det, bara för att det gick fel förra gången så kommer det ju inte att bli så igen. Så nu har jag börjat fundera på om jag ska åka iväg tre månader i början på mars. Jag skulle i så fall plugga engelska i New York om jag bestämmer mig för det här. 

Jag har även fått ett nytt jobb vilket är roligt! Heltid på Ericsson i Borås är inte helt fel och´jag har redan jobbat där i två månader. Tiden går fort!

Det är ju inte helt fel att ta en fika mitt på Times Square! ;)
  

Kommentarer
Postat av: Emilie

Really, that's greeeeat :D du ska nog inte vara add for att det ska bli som forut, att plugga och vara au pair ar ju inte samma sak, :) vet du vilket stalle du kollat in? Eller lite komstig fraga, menar om du bestamt college an.

2010-10-18 @ 23:01:58
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0