Visum info

Jag ringde precis till kontoret i Stockholm frågade om de visste någonting om mitt visum i och med att jag inte hade fått något brev på posten idag heller. Då berättade hon att jag hade fått en tid och att de hade skickat iväg mitt brev idag. Jag ska i alla fall till den amerikanska ambassaden i Stockholm den 18 juni och sen skulle jag få lite mer information i brevet senare :) Skönt att jag har fått en tid! Det är alltså bara 10 dagar innan jag åker.. Jag har även bokat tandläkartid idag så nu har jag det avklarat :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Alltså det är ju hur kort tid som helst kvar ju. :) Jo än så länge känns allt bara bra, jag är faktiskt inte ett dugg nervös än. Sista veckan kommer jag väl vara super nervös istället. :P Jag är hemskt taggad, även om det fortfarande inte känns som om jag faktiskt ska åka.

Det är alltid bra med lite mappar, om inte annat kan det ju vara bra att ha koll på alla papper innan man åker. I alla fall man har glömt eller inser senare att man måste ha ett papper så kan ens föräldrar enkelt hitta det. :P

2010-05-26 @ 21:27:53
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: marie

Kul du så vi på ambassaden ! :)

2010-05-27 @ 13:02:33
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: emilia

Jag har aldrig varit på Staten Island, men Manhattan är ju bra älskvärt i alla fall! Och på staten island kanske du hittar en italien-amerikansk snygging? haha! Hur som helst så låter det som en toppenplacering. Hur gick nationella i matte C?

2010-05-29 @ 14:53:39
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0