Brev och faktura

Det är alltid lika roligt när man går ut för att hämta posten och hittar ett brev från Cultural Care i brevlådan. Idag innehöll brevet en "Prepare for your year" bok, ett brev till mig med information och ett brev till mina föräldrar. Jag fick även min faktura i mailen idag och såg att det stod att jag skulle betala depositionen så jag ringde upp till Stockholm och sa att jag skickade in min ansökan inom två veckor efter att jag var på infomötet och då tog hon bort det och skickade iväg en ny faktura som jag nu har betalat. Jag kände att det var lika bra att göra det direkt så att jag har det gjort. Så nu är allt betalt och plånboken känns just nu ovanligt lätt..


Kommentarer
Postat av: Christine

sv; JA NY är också en drömstad för mig! :-D Hoppas jag också kommer dit!

Ohh ja förstår att du är glad! vilken härlig känsla liksom! :-D



Tack så mycket (A)

2010-05-06 @ 21:46:49
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Postat av: Emilie

AAH vart så trött på senaste tiden. Har påbörjat ett mejl till dig men det är som sagt påbörjat :P Det kommer i alla fall.



Fortfarande så kul med din match :) På måndag... åh då ska jag ringa upp CIS och kolla att allt är okej med mina papper. Det värsta som kan hända (och det är pretty bad) är att de säger "nepp, du förlorade din plats". Aah kan inte andas typ.



Vad är det för prepare for your year bok du har fått? Är det typ berättelser från andra au pairer och sånt också? :)



Ha det bäst!

2010-05-07 @ 19:54:30
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0