34 dagar!

Någon dag efter det att jag och familjen hade tackat ja till varandra så kom jag att tänka på att jag har ju faktiskt en film som innehåller en hel del scener som är filmade på STATEN ISLAND! Filmen är "How to lose a guy in 10 days",  jag är nog den enda som faktiskt tycker att den är så bra så att den var värd att införskaffas för några år sedan. Den innehåller några scener från Staten Island Ferry, från Boardwalken och några där man ser Varrazano-Narrows Bridge i bakgrunden. I extra materialet finns det till och med en helt egen del om Staten Island! Jag vet inte hur många gånger jag kan ha sett de delarna de senaste veckorna..

Jag tror fortfarande inte att jag har förstått att jag faktiskt ska dit och att jag inom kort kommer att få se allt detta med mina egna ögon. Jag får en sån härlig känslan i kroppen så fort jag tänker på det! :)


Kommentarer
Postat av: jess

hej emma! va kul att du läser min blogg, å har följt den så länge =) va glad jag blir! av ren nyfikenhet; hur hittade du den?

jag är au pair på Long Island, NY.

jag kommer ihåg tiden du har framför dig nu som den vore igår. du anar inte hur fort tiden går!

lycka till me allt! har du några frågor så feel free =)

2010-05-26 @ 06:22:40
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: Emilie

Åh, minns att jag såg den filmen för måååånga måååånga (många) år sedan. Kanske borde se den igen :)

2010-05-28 @ 09:31:15
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0