I'm on my way

Jag har räknat ner år, månader, veckor och dagar och nu är det endast några timmar kvar till jag åker iväg till flygplatsen. USA here I come! Jag avslutar med några ord från en hyffsat känd häxa ;)

Something has changed within me
Something is not the same
I'm through with playing by the rules
Of someone else's game
Too late for second-guessing
Too late to go back to sleep
It's time to trust my instincts
Close my eyes: and leap!
It's time to try
Defying gravity
I think I'll try
Defying gravity
And you can't pull me down!

I'm through accepting limits
'Cuz someone says they're so
Some things I cannot change
But till I try, I'll never know!

Kommentarer
Postat av: Amira

Ha det så underbart roligt där borta i staterna nu Emma!!! =)

Jag är så sjukt glad för din skull, du är fan på väg nu, känns helt sjukt ju men ändå så modigt att du tog dig tid till allt detta :D

Gratulerar ännu en gång och may your dreams come tru och ha ett toppen år i USA

2010-06-28 @ 08:28:01
Postat av: Emilie

Too long I've been afraid of

Losing love I guess I've lost

Well, if that's love

It comes at much too high a cost!

I'd sooner buy

Defying gravity

Kiss me goodbye

I'm defying gravity

And you can't pull me down



Sorry, got a bit carried away där :P Himla bra låt!



Ha det så bra nu i staterna och hoppas allt gick bra med flygresan :)

2010-06-29 @ 15:12:19
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0