5 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Men ååh du är ju praktiskt taget på planet redan ju! Vad har du planerat i dina sista dagar här? Antar att dina dagar är mer effektiva än mina just nu. Åt precis en hel skål med chips helt själv. Usssh. Det är mammas fel, hon sa att jag såg "fit" ut så jag kunde inte tänka på något annat än chips. Taskigt. Man ska ju inte ge complimanger till ett chockladfreak, vet ju varenda människa ;)



När var det du bokade ambassaden? Och hur tätt inpå var den med din resa?



Usch ja nervositeten. Ibland kommer den ju inte alls för att man inte riktigt förstår vad det är man håller på att göra :) Tror jag började förstå att jag hade en lillasyster först när hon var 6 månader gammal. Kunde gå in i köket och säga "men shit, det sitter en bebis här!!", gick lixom inte upp för mig. Nu är hon snart 2 :)



Hur packar du förresten? Funderar på att börja redan nu :P



Haha, jag tänkte det med skämtet när han sa det. Meeeen dit ska ju vi juuue!! Och så är Ross, Monica, Rachel och ev. Chandler uppvuxna på Long Island ^^ Joey är fron Queens. Men vet inte vart Phoebe är från faktiskt, vet du det?



Hehe det är okej men mejlet. Ska bli kul att få, men stressa inte ihjäl dig :)



Du får ha det så bra, och om 65 dagar är jag ikapp dig ;) New york neeeeeew yoooooork.



Som sagt, en hel chipspåse.

2010-06-24 @ 15:49:29
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0