Jag har..

..varit på JFK och Newark airport

..bott på Long Island

..sett en gul taxibil

..gått omkring på Manhattan

..åkt tunnelbana flertalet gånger varav en gång åkte jag för långt och hamnade helt ensam på en lite läskig station i Brooklyn

..handlat på Starbucks

..sett Empire State Building

..varit uppe i Top of the Rock (Rockefeller Center)

..sett Ground Zero

..haft picknick i Central Park

..fikat på Times Square

..åkt färjan ut till Staten Island flertalet gånger

..bott på Staten Island

..sett Plaza Hotel

..sett Chrysler Building (!)

..kunnat kalla Staten Island, NY mitt nya hem

..sett favvo huset nere vid Staten Island Ferry terminal

..åkt taxi och pratat med en väldigt trevlig och snäll taxichaufför

..köpt en I love New York t-shirt

..varit inne på HM I New York

..träffat massa nya människor

..varit i Tyskland, Danmark och på Island

..bott på ett gammalt college och jag älskade det

..sett New York skyline

..sett Statue of Liberty

..ätit på McDonalds i USA

..ätit världens fetaste pizzor

..firat 4th of July i USA
..gjort massa mer saker men det skriver jag mer om senare


Kommentarer
Postat av: Malin Sundin

coolt :)

2010-08-18 @ 18:31:32
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0