Bilder från dag 2

Här kommer lite mer bilder ifrån dag 2 på skolan!

Vi bodde i Molloy Hall


Huset där vi hade alla lektioner

På trappan under första rasten

Jag, Anna, Sophia, Marielle, Karin och Amanda

En av de andra byggnaderna, låg jämte cafeterian

Samtidigt som vi var på skolan var det ett lacross daycamp där under dagarna. De sprang omkring i kläder som såg jättevarma ut och tänkt då på hur varmt jag har berättat att det var i tidigare inlägg! 

Vi tog en sväng ner till havet
 

Karin och Anna!

Jag fick en surprice basket från värdfamiljen :)


I aulan hade vi international sing along. Vi 6 svenskar som var där sjöng små grodorna med rörelser tillsammans med en tjej från Finland som inte ville sjunga själv :) Det var bara en av alla 130 som faktiskt sjöng helt ensam och det var en tjej från Ukraina. På bilden ser ni alla tyskarna!
 

Efter det gick vi till affären

Drive thru atm! x)

Marielle, Jag, Sophia, Amanda, Karin och Anna efter andra dagen :)

Det var en fin dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0