New York, New York!

Dag fyra var det dags att åka in till Manhattan!! (texten står under varje bild)



Den första bilden när jag är på Manhattan! Den är jättedålig men det är ändå första bilden;)

Taxibilar!


I och med att Manhattans gatsystem är fyrkantigt så kan man ju se i princip hur långt som helst


The Plaza hotel







Rockefeller Center

Times Square

Empire State Building!

Brandtrappan utanför husen

Bleecker Street!

I detta gatuhörnet har det varit en del nu mera kända artister som har börjat sin karriär, bl.a Bob Dylan


Marielle, Sophia, Amanda, Guiden, Karin, Jag och så står Anna jämte mig också. Vi stannade bussen och köpte cheescake

World Trade Center var dubbelt så högt (och jag kan knappt se toppen på detta huset!)


Ground Zero

Ground Zero

Påväg mot bussen


Staten Island Ferry


Stars and Stripes (den är precis överallt)



Manhattan från Staten Island Ferry

Brooklyn- och Manhattan Bridge


Staten Island Ferry

Bästa vyn! :)

Karin

The Statue of Liberty

Again


Nedanför Top of the Rock

Manhattan, en annan variant av bästa vyn! :)

Jag

Empire State Building

Man ser faktiskt Chrysler Building där på ett hörn!



Anna, Sophia, Empire State Building, Marielle, Amanda, Karin och jag på Top of the Rock!

On the streets of New York

Amanda tar kort på en taxi


Det blev en del bilder! De flesta är mina men har lånat några från Amanda vilket jag hoppas är okej.

Det här var nog bästa dagen någonsin! :D


Kommentarer
Postat av: Emilie

Underbara bilder :D

2010-08-22 @ 21:15:06
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0