Välkommen till min nya blogg!

Hej!

Denna bloggen har jag framförallt skapat för att min familj och mina vänner ska kunna följa och vara uppdaterade om vad jag har för mig under min resa till USA som förhoppningsvis kommer att starta någon gång till sommaren. Jag ska nämligen åka iväg som au pair. Detta är en dröm som jag har haft jätte länge och det känns riktigt spännande att det snart är dags för mig att komma iväg på mitt livs största äventyr! 

Om ni har frågor är det bara att fråga på!  


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

wooooh! hoppas du får ditt antagningssamtal snart :D Men har din rekryteringsledare sagt itll dig att hon skickat den till stockholm? :o

2010-04-05 @ 13:45:40
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Lina

Du är så modig som vågar utsätta dig för ett sånt äventyr! :)

Hoppas du får det bra.

2010-04-06 @ 22:30:19
URL: http://havrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0